Ráno jsme zašli v hotelu na snídani. Mají vejce všeho druhu a kuchyň je zároveň jídelna. Je tedy vidět jak vám vše připravují. Sbalili jsme saky paky, dali kokos a jeli do hotelu, kde má být svatba.

Bye bye Kumkum

Hotel je hezký a nově postavený, možná trochu nedostavený. Dávají nám pokoj 3 hodiny před checkinem a místo superior máme deluxe. Výhled na bazén, za kterým je slum. 60 % obyvatel Bombaje žije v takhle jednoduchých podmínkách, viz film Milionář z chatrče. V menu restaurace čteme, proč máme být vegetariáni.

Výhled z pokoje

Jdeme ven, v okolí nic moc není. Chodit se tu nedá, chybí chodníky a všude provoz. Zahrada a taky předražená kavárna západního stylu.

Taxi nás veze na obhlídku západních předměstí Bombaje. Bandra. Je to tu opravdu jiné. Žije tu hodně celebrit. Bydlí tu ve vilách a mají krásná auta. Mají tu chodníky a zelenina se neprodává na zemi ale na stolečkách.

Bandra vilka

Je tu hodně kaváren, restaurací a barů, což je v Bombaji nezvyklé. Je tu moře, jsou velké vlny. Jdeme se najíst do Soul fry. Mají seafood, kraby a kuchyň jihu, třeba taky vindaloo. Martin dává kuřecí vindaloo, orosen otírá čelo a obsluha se chechtá. Lassí tu nemají. Já krab, delikátní jemná nasládlá chuť. Cena kraba asi 350kč, to je 4x víc než ostatní jídla. Vedlejší Indové pivo, wau tohle je nějaká pařící čtvrť.

Krab na zelenině, k tomu čapátí

Vyrážíme na průzkum okolí a míříme na pláž, kde je pár metrů promenády. Moře je zvířené, jdou velké vlny, pobřeží je černé, kamenité a z vody tu rostou dokonce stromy. Díváme se na Arabské moře směrem k Ománu.

Snažíme se vzít trojkolku do hare krišna chrámu. Všichni se tu ale ve voze muckaj nenápadně s ženskýma a my je rušíme. Celé to tu je jedna velká muckárna, romantika a pláže mnohé inspiruje. Už jedem. 7 km prskoletem je věčnost, ale taky zábava. Pána navigujeme podle gmaps. Doufám, že se pak nějak dostal domů :D

Nacházíme chrám ISCKONu a já načítám něco víc o hnutí Hare krišna, které je  poměrně moderní a vychází z hinduismu. V chrámu se sedí v mramorovém sále a mnich přednáší. Máváme rukama s ostatníma a zpíváme hare hare, aby sme splynuli. Všude jsme moc vidět, nikde nikdo jako my. Odhalujeme příběhy Višny a Krišny.

Dáváme kokos a jedeme do hotelu, což je skoro hodina. Po Bombaji máme hodně naježděno, poznáváme různá místa a ta jsou od sebe daleko. Na hotelu k večeři super dosa. Taková slaná palačinka, moje s bramborovo zeleninovou náplní. K tomu různá chutney.

Dosa k večeři

Namalujeme přáníčko pro nevěstu včetně hindskýho „gratulujeme“ a jdeme spát po osmé. Někdo zvoní. Jeje, přišla se na nás podívat rodina nevěsty ❤️ ještě že měl Martin trenky a tričko. Seznamujeme se s maminkou, tatínkem a bráchou. Jeli si sem dát kufry, tak zašli. Je teprve jedenáct večer.